Adresa

Dotaz

Petra Kandráčová | 24.07.2023 11:52 | Ostatné

Dobrá deň,
chcem sa opýtať, či nie je nutné napísať celú adresu odkiaľ a kam sa balík posiela, pretože pri vypĺňaní objednávky tam žiadna takáto položka kolónka nebola.
Ďakujem za odpoveď a prajem ešte pekný deň.
Petra Kandráčová

Odpověď

Odpovedať
Balikdozahranicia.sk 24.07.2023 12:12

Dobrý deň,

 

pri vytváraní objednávky je vždy potrebné uviesť všetky údaje ako o odosielateľovi - tak o príjemcovi. Aby sme mohli vyzdvihnúť zásielku a doručiť – tam kam potrebujete.

 

S priateľským pozdravom, tím Balikdozahranicia.sk

 

 

225 / 5 000

Výsledky překladu

Výsledek překladu

 
 
Dobrý deň, pri vytváraní objednávky je vždy potrebné uviesť všetky údaje ako o odosielateľovi - tak o príjemcovi. Aby sme mohli vyzdvihnúť zásielku a doručiť – tam kam potrebujete. S priateľským pozdravom, tím Balikdozahranicia.sk
späťSpäť
späťSpäť do výpisu všetkých dotazov
Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

pozadí světle modré krabice
ikona modrá bublina

1,000+

hodnotenie služby

ikona palec hore modrá

80,000+

spokojných zákazníkov

ikona modré krabice

100,000+

odoslaných zásielok ročne

Odporúčam na 100%! Predkalkulácia nákladov, jednoduchý proces objednávania, komunikácia s klientským servisom, čas dodania! Bol to skvelý zážitok 🤩

Karolina B.

Skúšal som posielať moje balíčky do celého sveta od mnohých spoločností, ale táto je najlepšia. Vynikajúce služby a balíčky sú vždy načas.

Branislav S.

Skvelá a rýchla služba, vrelo odporúčam, balík zo Slovenska do Austrálie dorazil do 3 pracovných dní.

Veronika H.

Veľmi rýchle a profesionálne doručenie objednaného balíku. Vrelo odporúčam.

Vladimíra S.

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte otázku?
Opýtajte sa!