Reklamácia prepravy zásielky

Zoznámte sa s priebehom reklamácie v prípade poškodenia zásielky, jej straty či oneskorenia.

Ako vám môžeme pomôcť?

Informácie o zásielke

ikona sledovania zásielky modrá

Reklamácia

ikona box reklamácia modrá

Postup v prípade reklamácie zásielky

Ak chcete reklamovať poškodenie, stratu, alebo oneskorenie zásielky postupujte nasledovne:

 

  • Zvoľte možnosť Reklamovať na našich webových stránkach.
  • Do označeného poľa zadajte sledovacie číslo vašej zásielky alebo číslo objednávky a kliknite na tlačidlo Pokračovať.
  • Vyplňte všetky potrebné údaje: Meno a priezvisko, e-mailovú adresu, zoznam reklamovaných položiek, dôvod reklamácie, spôsob balenia, hodnotu tovaru a číslo účtu pre prípadnú kompenzáciu.
  • Priložte fotografiu balíka (poškodeného tovaru), potvrdenie o zvoze zásielky a faktúru za tovar, ktorý bol obsahom zásielky.
  • Vašu reklamáciu zahájite kliknutím na tlačidlo Odoslať.

 

 

Postup v prípade poškodenia zásielky

Pokiaľ je zásielka poškodená, mal by príjemca okamžite kontaktovať dopravnú spoločnosť v krajine doručenia a poskytnúť nasledujúce údaje:

 

  • sledovacie číslo zásielky
  • zoznam položiek v balíku
  • hodnotu zásielky
  • spôsob a výšku poškodenia
  • informácie o spôsobe balenia

 

V prípade poškodeného balenia dochádza k spätnej fyzickej kontrole zásielky kuriérom. Do jeho príchodu by príjemca nemal s poškodenou zásielkou manipulovať. Zásielku je nutné predložiť v takom stave, v akom bola dodaná - teda vrátane vonkajšieho aj vnútorného balenia. 

Pre úspešné uzavretie škodného šetrenia by mal mať odosielateľ vždy k dispozícii faktúru za zasielaný tovar, ktorá môže byť dopravcom požadovaná pre uznanie škody. 

Reklamáciu a všetku dokumentáciu (faktúru za tovar, fotografie poškodenie) zašlite na našu emailovú adresu info@balikdozahranicia.sk . Týmto začne reklamačné šetrenie, o ktorého výsledku vás budeme informovať do tridsiatich pracovných dní.

V prípade zistenia nedostatočného spôsobu zabalenia nemôžu byť reklamácie uznané.

Postup v prípade straty zásielky

Pokiaľ nebola zásielka dodaná podľa predpokladaného dátumu doručenia, mal by zákazník bezodkladne oznámiť túto skutočnosť dopravcovi (ideálne odosielateľ zásielky). 

 

Je potrebné vedieť:

 

  • akým spôsobom bola zásielka zabalená
  • čo bolo jej obsahom 

 

Pri všetkých reklamáciách týkajúcich sa zistených strát alebo poškodenia musí byť za prítomnosti kuriéra vyhotovený v deň doručenia zásielky Protokol o poškodení (škode).

Oneskorenie zásielky

U expresných služieb poskytujeme garanciu doručenia a vrátenie rozdielu z ceny poštovného medzi expresným a štandardným doručením. Toto platí pre zásielky odoslané prostredníctvom kuriéra UPS Express a UPS Express Saver na základe jeho podmienok o garancii včasného doručenia. Pred odoslaním expresné zásielky odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku 0950 105 108 a overiť si dátum doručenia.

 

Reklamácie spojené s oneskorením zásielky musí byť oznámené do siedmich dní od obdržania zásielky. Viac v sekcii Obchodné podmienky

 

Pokiaľ máte otázky ohľadne reklamácie, neváhajte nás kontakovat.

Vyzdvihnutie zásielky v ten istý deň kdekoľvek v SR
Potrebujem odoslať balík do zahraničia online
a najlacnejšie!

Rýchle kontakty

Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.

0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod

Sledovanie zásielky

Odošlite zásielku kamkoľvek si len spomeniete

Novinky a akcie na e-mail

Emailová adresaZadejte platný email
 forum icon Máte otázku?
Opýtajte sa!