Do akej doby môžem zásielku reklamovať?
V prípade, že sa zásielka stratila alebo bola doručená poškodená, je potrebné túto skutočnosť našej spoločnosti nahlásiť do 5 dní od zistenia danej skutočnosti.
Reklamácie spojené s oneskorením zásielky musia byť oznámené do 7 dní od obdržania zásielky.
V akých prípadoch nemožno uznať reklamáciu?
Vaša reklamácia môže byť zamietnutá z nasledujúcich dôvodov:
-
Reklamácia nebola nahlásená v požadovanom termíne, ktorý uvádzame v sekcii Reklamácia prepravy
-
Zasielaný tovar je na našom zozname zakázaného tovaru pre vývoz
-
Tovar nebol správne zabalený a vo vnútri krabice dostatočne chránený proti poškodeniu
-
Nebolo nám poskytnuté potvrdenie o prevzatí zásielky a podklady potrebné na uzavretie reklamácie
Expresná doba doručenia nebola dodržaná. Je možné oneskorenie reklamovať?
Áno, oneskorenie expresnej zásielky je možné reklamovať v prípade, že je termín doručenia garantovaný. V tomto prípade vám bude vrátený rozdiel ceny poštovného medzi expresným a štandardným doručením. Pred objednaním expresnej služby odporúčame kontaktovať našu zákaznícku linku a overiť si dobu doručenia. U niektorých lokalít môže byť doba doručenia predĺžená a termín doručenia negarantovaný. V takom prípade nemôže byť reklamácia uznaná.
Ako dlho bude trvať vybavenie reklamácie?
Lehota na vybavenie reklamácie je podľa zákona 30 dní od prijatia požiadavky. Vašu sťažnosť sa však budeme snažiť vyriešiť v čo najkratšom termíne. Výsledok reklamačného konania obdržíte písomne na vašu emailovú adresu.
Aké podklady na reklamáciu budete potrebovať?
Aby sme mohli vašu reklamáciu spracovať, požiadame vás o doplnenie informácií týkajúcich sa vášho balíčka a zaslanie podkladov, ktoré sú potrebné na úspešné vybavenie reklamácie. Štandardne sa jedná o fotografie zásielky, faktúru za tovar poprípade čestné vyhlásenie a potvrdenie o prevzatí zásielky kuriérom. V niektorých prípadoch môže náš dopravca tiež vykonať fyzickú kontrolu poškodenia, ponechajte si teda obalový materiál.
Pre viac informácií navštívte našu stránku
reklamácia prepravy.
Kedy mi budú vrátené peniaze na účet?
Pokiaľ stornujete objednávku, ktorá už bola z vašej strany uhradená a preprava neprebehla, peniaze vám vrátime späť na váš účet. Najneskôr vám bude čiastka vrátená do 14 dní od zrušenia objednávky.
Bude mi účtovaný poplatok za stornovanie objednávky?
Pokiaľ ešte neprebehlo vyzdvihnutie a zásielka nebola odovzdaná dopravcovi, je možné stornovať objednávku bezplatne. Žiadny poplatok vám teda účtovaný nebude a platba za poštovné vám bude čo najskôr vrátená späť.
Ak chcem opraviť adresu príjemcu, musím objednávku stornovať a vytvoriť novú?
Zmeniť adresy môžete do tej doby, než je zásielka vyzdvihnutá. Akonáhle je balík už na ceste, zmena doručovacích údajov je komplikovaná a môže spôsobiť oneskorenie doručenia. Všetky údaje o zásielke vám teda odporúčame starostlivo prekontrolovať pred dokončením objednávky.