Objednanie prepravy
Odpovede na vaše najčastejšie otázky
Môžem vytvoriť objednávku aj na viac kusov?
Áno, v objednávkovom formulári stačí zvoliť tlačidlo "Pridať balík".
Kde môžem sledovať zásielku?
Sledovať zásielku je možné priamo na stránkach prepravcu v sekcii sledovania. Stačí zadať tracking number a okamžite vidíte, kde sa zásielka nachádza.
Môžem vytvoriť objednávku, aj keď nie som firma?
Samozrejme, ponúkame služby nielen pre firmy, ale aj pre súkromné osoby.
Prepravujete zásielky medzi zahraničnými štátmi?
Túto službu zatiaľ bohužiaľ neponúkame. Doručujeme zo SR do iných štátov, alebo z iného štátu do SR, a to aj mimo EÚ.
Posielate len balíky, alebo aj listy?
Prepravujeme nielen balíky, ale aj expresné listy, palety alebo boxy.
Mám inú adresu vyzdvihnutie a inú fakturačnú adresu, nebude to problém?
V objednávke môžete vyplniť obe adresy – adresa zvozu a fakturačná adresa sa môžu líšiť.
Rýchle kontakty
Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.
0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod
info@balikdozahranicia.sk