Reklamácia
Odpovede na vaše najčastejšie otázky
Zásielka sa poškodila, ako reklamovať?
Reklamáciu bez odkladu nahláste písomne na e-mail reklamacie@balikdozahranicia.sk. Požiadame Vás o doplnenie všetkých informácií, ktoré budú k prípadu potrebné, a do 30 dní od zadania reklamácie Vás budeme informovať. Pokiaľ došlo k poškodeniu, prosím ponechajte si obalový materiál, kvôli prípadnej škodovej inšpekcii.
Čo budem potrebovať na reklamáciu?
Pokiaľ bola zásielka poškodená, tak je nutné doplniť faktúru alebo čestné vyhlásenie s hodnotou tovaru, fotografia poškodenej zásielky, spôsob a výšku poškodenia a informáciu o spôsobe balenia. V prípade straty zásielok je potrebné doložiť popis balenia a tovaru v zásielke, faktúru za tovar a najlepšie aj fotografiu zasielaného tovaru. Pri neskorom doručení expresných zásielok nám postačí iba číslo objednávky.
Kedy bude reklamácia ukončená?
Vyjadrenie k reklamácii Vám bude zaslané do 30 dní od doplnenia všetkých požadovaných údajov.
Musím schovať obalový materiál?
Áno, je nutné ho ponechať pre prípadnú škodovú inšpekciu.
Rýchle kontakty
Neviete si s niečim rady?
Kontaktujte nás.
0950 105 108 Po-Pi 8-17 hod
info@balikdozahranicia.sk